سؤالات متداول
نوشته شده توسط : رامتین رضوانی

 

من چگونه میتوانم یک اردوگاه درست کنم؟

اردوگاه و دیوار شهر فقط در مکانهای مشخص قابل بنا هستند.

 

من چگونه میتوانم اتحاد تأسیس کنم ؟

برای تأسیس یک اتحاد نیاز به سفارت سطح سه دارید. برای پیوستن به یک اتحاد نیاز به سفارت سطح یک و البته دعوت نامه از آن اتحاد دارید.

من چگونه میتوانم نام دهکده خود را عوض کنم ؟

بر روی آمار(دایره آبی رنگ ( کلیک کنید سپس در قسمت ویرایش پروفایل در قسمت نام دهکده میتوانید آن را عوض کنید.

چگونه میتوانم لشگر تربیت کنم؟

شما نیاز به اردوگاه سطح یک و ساختمان اصلی سطح سه دارید. سپس شما قادر به ساخت پادگان هستید و در آن میتوانید پیاده نظام بسازید.

چگونه جمعیت بیشتری خواهم داشت؟

با ساخت و یا بالا بردن سطح هر ساختمان افراد جدیدی به جمعیت شما افزوده خواهد گردید که با این علامت مشخص گردیده است.

کمک، میزان تولید گندم من کمتر و کمتر میشود!

اگر مقدار تولید شما مثلا 10 واحد برای جمعیت 5 نفری باشد در قسمت بالای سمت راست صفحه این گونه خواهید دید 5/15

چرا لشگریان من از غارت، منابع کمی بدست می آورند؟

دو نوع توضیح وجود دارد. هر نیروی نظامی قادر به حمل مقدار معینی از منابع است و یا دشمن شما دارای مخفیگاه میباشد.

من چگونه میتوانم دهکده جدیدی بنا و یا تصرف کنم ؟

برای بنا نمودن دهکده جدید نیاز به سه مهاجر داريد اما برای تصرف یک دهکده نیاز به سناتور دارید که در قصر و یا اقامتگاه شما قابل تربیت است که باید دارای سطح 10 باشد .و امتیاز فرهنگی نیز از شرایط دیگر است.

آیا من امکان از دست دادن دهکده ای را دارم ؟

هر دهکده ای امکان تخریب با منجنیق های دشمن را دارد تا اینکه جمعیت آن به صفر برسد. که اگر آخرین دهکده شما باشد از دست تان خارج خواهد شد. تنها دهکده ای که نمیتوان تصرف کرد پایتخت است اما خطر منجنیق همچنان آن را تهدید میکند.




:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 20 / 5 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
agdf در تاریخ : 1391/8/4/4 - - گفته است :
gafdggadfg


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: